Reklamace
Na produkty zakoupené na e-shopu www.glaminails.cz je poskytována záruka 24 měsíců (v případě fyzických osob). V ostatních případech je poskytovaná záruka v délce 6 měsíců. Více informací naleznete v obchodních podmínkách. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené neodborným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které svým stavem nebude odpovídat základním hygienickým principům.
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Reklamace zboží v kamenné prodejně:
- Zakoupené zboží je možné reklamovat po dobu zákonné ochranné lhůty. Zboží je nutné dodat včetně všech součástí a komponentů.
Smart Lashes
Nekvasilova 692/27
Praha 8 186 00
Otevírací doba Po-Pá 9:00–18:00 hodin.
- K reklamaci je potřebné vyplnit reklamační formulář a přiložit kopii faktury.
- Po obdržení zboží zkontrolujeme a předáme na reklamační oddělení. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.
Vrácení zboží poštou, kurýrem:
- Vytiskněte si a vyplňte reklamační formulář. Veškeré potřebné údaje k vyplnění formuláře naleznete na vaší faktuře. Závadu výrobku popište prosím co nejpřesněji, urychlíte tím proces vyřízení.
- K balíčku přiložte kopii faktury.
- Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Intersmart, s.r.o.
Nekvasilova 692/27
Praha 8 186 00
Otevírací doba Po-Pá 9:00–18:00 hodin.
- Po obdržení zboží zkontrolujeme a předáme na reklamační oddělení. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.
- Poštovné za zaslání reklamace proplácíme pouze v případě uznané reklamace a zaslání podacího lístku do 15 dnů od jeho vystavení.
Přihlásit se