Reklamace a výměna zboží
Jak reklamovat či vrátit zboží.
Jak postupovat při reklamaci?
V případě reklamace nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na +420 227 272 400. Poté vám bude sdělen konkrétní postup, jak dané zboží vyreklamovat.
Ve většině případů bude nutné reklamované zboží s fakturou a žádostí o reklamaci zaslat na adresu:
INTERSMART, s.r.o.
Nekvasilova 692/27
Praha, 186 00
Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?
V případě výměny nebo vrácení zboží nás prosím kontaktujte telefonicky na +420 227 272 400 nebo e-mailem na [email protected].
Vrácení zboží je možné do 14 dní od zakoupení, výměna do měsíce. Zboží musí být v obou případech nepoškozené, v původním obale.
Zboží zašlete na adresu:
INTERSMART, s.r.o.
Nekvasilova 692/27
Praha, 186 00
Ke zboží přiložte fakturu s žádostí o výměnu, popř. vrácení zboží.
Upozorňujeme, že dotazy mohou odesílat pouze přihlášení uživatelé
Přihlásit se